FAQ - Veelgestelde vragen

Naast de kwaliteit van onze producten staat de klantenservice bij ons hoog in het vaandel. Hieronder vindt u de meest gestelde vragen en antwoorden van onze klanten.

Bestelling

Heb ik een klantenaccount nodig om een bestelling te plaatsen bij KunstLoft?

Nee, u heeft geen klantenaccount nodig om een bestelling te plaatsen. Tijdens het bestelproces kunt u kiezen of u een klantenaccount wilt aanmaken of niet. Een gratis klantenaccount heeft echter veel voordelen, zoals u kunt lezen onder "Konto".

1
Bestelprocedure

U selecteert uw gewenste kunstwerk op onze website en klikt op "In winkelwagen". Aan de rechterkant van het scherm wordt een overzicht geopend, waar u de inhoud van uw winkelwagen kunt zien. U heeft de mogelijkheid om verder te winkelen, het artikel te verwijderen of naar "Afrekenen" te gaan. Als u op "Naar de kassa" klikt, kunt u in de volgende stap beslissen of u wilt bestellen met of zonder klantenaccount.

1. Zonder klantenaccount:
Vul de verplichte velden in zonder een klantenaccount aan te maken. U kunt dan de betaalmethode selecteren. Tenslotte kunt u al uw gegevens en de door u bestelde producten opnieuw controleren. U dient dan te betalen voor uw bestelling en ontvangt kort daarna een orderbevestiging op uw e-mailadres.

 

2. Met klantenaccount:
Log in met uw klantenaccount. U krijgt dan een overzicht met uw adres, de mogelijke betaalmethoden en de producten die u besteld heeft. Controleer alle gegevens nogmaals voordat u een bestelling plaatst. Enkele minuten later ontvangt u een e-mail met de orderbevestiging.

1
Waarom moet ik mijn e-mailadres invullen, zelfs als ik geen klantenaccount heb?

U ontvangt van ons de orderbevestiging en de verzendbevestiging per e-mail, daarom hebben wij uw e-mailadres ook nodig voor een bestelling zonder klantenaccount. Als u het kunstwerk wilt retourneren, sturen wij ook het retouretiket naar uw e-mailadres.

1
Geen orderbevestiging per e-mail ontvangen?

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, sturen wij u een orderbevestiging per e-mail. Controleer altijd uw reclame- en spam-map, want e-mails van online shops komen helaas vaak in deze mappen terecht.

1
Bekijk de bestelstatus

Onder "Konto" vindt u de rubriek "Bestellingen". Daar kunt u op elk moment de status van uw bestelling bekijken.

1
Annulering van de bestelling

Als u een bestelling van uw kunstwerk wilt annuleren, stuur dan een e-mail naar service@kunst-loft.nl met uw ordernummer. Wij kunnen uw bestelling alleen annuleren als deze nog niet aan onze logistieke partner is overhandigd.

Na de levering heeft u 2 mogelijkheden:
- U weigert de aanvaarding en het kunstwerk wordt automatisch naar ons teruggestuurd.
- Wij sturen u een retouretiket om uw schilderij of beeldhouwwerk gratis naar ons terug te sturen.

1
Telefonisch bestellen

U kunt al onze kunstwerken ook telefonisch bestellen. Wij willen erop wijzen dat wij om redenen van gegevensbescherming alleen telefonische bestellingen tegen vooruitbetaling accepteren.

1
Bestelling kan niet worden voltooid

In uitzonderlijke gevallen kunnen er technische problemen zijn met de bestelling. Controleer eerst uw gegevens op juistheid en volledigheid. Als de bestelling ondanks de juiste informatie nog steeds niet kan worden uitgevoerd, neem dan contact op met onze klantenservice.

1
Antwoord niet gevonden?
Gebruik het contactformulier om ons uw vraag te stellen naar contactformulier